AyenYavuz Şampuan önerisi yapacak olan var mı 3 yaşındaki kızımın saç dipleri kabuk kabuk kalkıyor kepek gibi muslere kullanıyorum doğdundan beri. Ne önerirsiniz
Fatmadmr37 AyenYavuz yenidogan konak harici saçta hiç sorun yasamadik ama kizimda hipp marka sampuan kullanıyorum çok da memnunum.
AyenYavuz Fatmadmr37 Saçı yumuşak yapıyor mu acaaba muslera ile çok karışıyor. Sonradan hiç memnun kalmamaya başladım
Fatmadmr37 AyenYavuz evet yumusacik oluyor uzun süredir kullanıyorum. Yenidogan döneminden itibaren saç vücut için kullanilabiliyor içeriği de doğal. 2,5 yaşında benim kızım da.