Saraylokumu Anneoluyorumhello Haa siz ultrason fotoğrafı olarak tahmin ettiler mi diye soruyorsunuz yok henüz buraya atmadım tahmin için ☺️ Ayın 20sinde kontrole gidicem ikili tarama testi yaptırıcam belki o zaman cinsiyet belli olur
Anneoluyorumhello Saraylokumu Evet canım ultrason görüntüsünü dedim bana da burda hepsi kız demişti doğru bilmişlerdi 🥰 bende 2 li tarama testi günü öğrendım
cerengeredeli Fatmadmr37 benimde kız, yüzüm cirkinlesmedi de güzelleşmedi de. Mide bulantım da olmadı, bir tek uykum var bıraksalar hiç kalkmadan uyurum. Hurafe bence bunlar ya 😂