Hayalimkizim Hamide_00 hissettikten sonra insan daha da heyecanlanıyor bende az kaldı hissetmeme acaba daha erken hisseder miyim diyorum 🫠❤️
Mavili1480 Hayalimkizim İkinci gebeliğim 15.haftalarda emin olamamakla pıt pıt bir şeyler hissediyorum anlık oluyor uzanırken falan 🥰
2Princess1Mom Hayalimkizim İlk kızımı 19 da hissettim. Şimdi ikinciyi bekliyorum. 15 hafta civarı pır pır birşeyler oluyordu ama tam bilemiyordum. Yarın 17 hafta olucaz daha net hissediyorum şuan 🥰
Elis27 Hayalimkizim bana Dr 19 dn önce kesinlikle hissedemszsin o bağırsak hareketidir diyor ama ben bebek oldugunu düşünüyordum.