Esra_dorukcan Kizlar 39.haftamizdayiz 3 gündür el orta parmagim kitleniyor elim iyice hissizlesti gece agrisindan duramiyorum . Biyle birseyle karsilasan var mi ?
Senemseninle Esra_dorukcan ben 33.haftamdayim 2 haftadan beri öyle oluyor parmaklarım hiç tutmuyor orta parmak da ayrı zorla duzeltiyorum
Ozlemsvr Esra_dorukcan canim arkadaşında öyleydi doktor magnezyum eksikliğinden demiş. Maden suyu iç demiş bir de. Çok geçmiş olsun 😊
sumeyyezumra benimde ayni el parmaklarim sabah ozellikle cok agriyo zor aciyorum 38 haftalik benimde 😬
Esra_dorukcan Hepimiz ayni dertten müzdaribiz o halde 😑 zor geciyor kitleniyor sicak suya koyup ovalayip oyle aciyorum . Insallah gecer