Dnzg1 Kızlar normalde benim tansiyonum 9-5 ama 1 haftadır değişkenlik gösteriyor bi ara 13-6 ya çıktı. Korkuttular biraz beni. Sizin tansiyonlarda bu şekil oynuyor mu?
Nznks Dnzg1 doktor bana hatta 14 üstünü görürsen yarım saat içinde düşmezse acile gel dedi sen yinede doktoruna sor canım