Herkese merhabalar, ben artık sürecimin sonuna doğru geldim sayılır. Son 3 pazartesi günü saat 09:00 planlı sezaryen (spinal) ile oğluma kavuşacağım hayırlısıyla, sağlıkla🙏 varsa öneri, tavsiye duymak isterim, şu muhakkak olsun yanında dediğiniz öğrenmek isterim. şimdiden teşekkürler….