brnaksyince Duruli55 bence çağan 🙂↔️ arkadaşımın oğlunun adı çağan çok seviyorum çok kibar bi çocuk. İsminden mi bilmiyorum ama ismi de kişiliği de ona çok yakışıyor ve acayip yakışıklı 🫠🫠