Soniko Sizin şeker yüklemesi sonucunuz kaçtı? Benim Açlık 94, birinci saat 202, ikinci saat 179 çıktı. Pazartesiyi zor bekleyeceğim. Sizin hangi değerlerle diyet önerildi? Bu değerle insülin mi önerir acaba?
seyma0661 Soniko değerleriniz baya yüksek önce diyetle düşürmeye çalışır muhtemelen. Benim 1.saat 186, 2.saat 163dü diyet yaptırıyor
Baharoloji Soniko öncelikle sıkı diyet isteniz belki hapta başlayabilirler siz şimdiden dikkat edin yemeğinize ekmeği kesin meyve hamurişi arttırıyor iyice
Hamileee Soniko benım saha oncesınden şeker hıkayem olduğu ıcın şeker yuklemesı yaptırmadım ama açlık sekerım hep 92 96 o aralarda bende yedıklerıme dıkkkat ediyorum edebıldıgım kadar işte
Rumeysaeliz Soniko benim açlık 97 birinci saat 181 ikinci saat 98 çıkmıştı diyet yapıyorum bazen de kaçamak yapıyorum ama dengede tutuyorum şekerimi
Elis27 Soniko çok yüksek insülin verir mi bilmiyorum ama benim 120.ci dk 169 du diğerleri sınır içerisindeydi diyet önerdi benim tokluk sıkıntı olduğu için ben diyete conta uymadım hep kaçamak yaptım bu sefer tokluk normal açlık 97 ile 108 lerdeydi Dr insülin başlamam lazım dedi tekrar açlık kan şekerine baktırdı parmak ile olandan 100 çıktı tam sınır dedi 10 gün daha şans verdi diyet için 100 altına düşmezse insülin dedi 😑
Ndaaa41 Soniko benim açlık 90. 1. Saat tokluk 207 çıktı diyetle devam ediyoruz 120 yi geçmedi hiç. Diyetle devam edince
deletedmom43191 Soniko hiç hatırlamıyorum fakat en yükseği 116 idi galiba 4 sene önce yaptırmıştım ilk gebeligimde ikinci ve ucuncude yaptirmadim
Asdfgh122 Soniko önce diyet yap der şeker ölçüm cihazı aldırır ve değerlerinizi bi kaç gün ölçtürür eğer değerlerinizde hala yüksekse insülin verir. İnsülin kullansanızda diyete devam etmeniz gerekiyor tek başına yeterli olmuyor ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum