GamzeTKN Kızlar 34. Haftadayım bugün nst girdim sancılarım çok çıktı istirahat berdi doktor yürüyüş iş yasak dedi progestan iğnesi oldum ? Erken doğum riskim varmış onu engellemek için yaptılar sanırım.? Bu durumu yaşayan vardır illaki ama sizinde yorumlarınızı almak istiyorum 🤔🤔🤔🤔😢😢