Lenam_03 bkb35 evet baştan beri Duru istiyoruz ama adak adamıştım kanama vardı geçerse kurandan isim koyacağım diye o yüzden bir isim de kurandan olacak öneriniz varsa fikir olur bize de 🙏🏻
bkb35 Lenam_03 anladım göbek ismi olarak da koyulabiliyor mu acaba adak için geçerli olur mu yani. Yoksa asel duru daha güzel 🌸
Lenam_03 bkb35 bizde araştırdık ama kimlikte olması gerekiyormuş adak yerini bulmuyormuş o yüzden iki isim 🤷🏻♀️ çok teşekkür ederim benimde içimden Asel Duru geçiyor 🤍
Lenam_03 Kızlar Duru’yu kesin koyacağız yanına Kurandan geçen bir isim koyacağız fikirlerinize açığım önerisi olan varsa