Brc96 Esenler medipolde Nihan ilhan hanımda doğum yapan var mı acaba ? Ben muayeneye gittim çok tatlıydı, yorumları da iyi ama doğumla ilgili doğumu onda yaptım diyeni göremedim Nihan hanımda doğum yapan varsa yorum yazarsanız sevinirim 🙏🏻
2cocuk2kopek Brc96 çünkü o girmiyor siz doğuma gittiğinizde kim varsa o giriyo arkadaşım 2 hamileliğinde de ona gitti ama 2 çocuğuda onda doğuramadı
Brc96 2cocuk2kopek evet nöbetçi doktor kimse o denk geliyor ama elbet denk gelen olmuştur diye düşündüm nöbetçi olduğunda veya gündüz zamanı denk gelen, arkadaşınız hangi doktora denk geldi acaba memnun kaldı mı
2cocuk2kopek Brc96 Fatma hanıma denk geldi 2. De birinciyi hatırlamıyorum ama memnun kaldı. Benim hastanemde öyle bişey yok doktorun kimse o giriyor gece bile olsa kendi doktorun geliyor bu benim için en önemlisi yoksa niye takipliyim ki o doktora .
Mervealya1992 2cocuk2kopek ama bırcok jastanede mesai dısı dogumda baska doktor giriyor kendj doktorunu ıstersen ek ucret verıyorsun etrafımda nerden baksan 15 kişi doğurdu hepsi oyleydi
2cocuk2kopek Mervealya1992 ilk doğumu onda yaptım herhangibir ücret ödemedim. 2. Ye yine ona gidiyorum şuan için yine öyle bir şey söylemedi Özcan bey zaten normal doktorlardan fazla çalışıyor saat olarak diğerleri 5 te bırakıp gidiyor Özcan bey 7 ye kadar orada
Mervealya1992 2cocuk2kopek evet sizin doktorunuzla alakalı kesınljkle bütün hastaneler mesai dısında ucret alıyor yada nıbetcide dogurcan heee pahalı hast hariç medicaller acıbademler hariç