Benim 3. Aşılamam daha öncekilerden hiç bir belirtim yoktu ama bunda dediğiniz gibi kasık ağrım var en başından beri 5. ve 6. Gün biraz hafifledi daha sonra tekrar başladı ama ara ara. Göğüs hassasiyetim 2 gündür falan var. Belimde 4. Gün başladı ama ağrı gibi değil sanki ayakata çok durmuşum gibi bir değişik.