Klomen ve çatlama iğnesi tedavisindeyim pzar ovittelle vurulcam, cildiye bu antibiyotiği yazmıştı kadın doğumcuya sormadan başlamadım bugün kadın doğumcu kullanabilirsin dedi, ama içim rahat etmedi hiç. İlacı kullanan ya da ecz doktordan fikir alan var mı?
“Buraya gelip sorduğu şeye bak. doktor diyeceğini demiş hala soruyor bu insanlar delirmiş” dediğim günleri yaşamakla meşgulum🙆♀️🙆♀️