Sel_in_ haftadayım 2 hafta ilerde olup bebeğin suyu fazla oldugunu öğrendim aynı durumda olan varmı? ne gibi riskleri olabilir
Cerenbelis1 Sel_in_ erken doğum riski olabilir şekeriniz mi var tatlı şeyleri kesmelisiniz biliyorum çok zor ama şeker yüzünden oluyor
Sel_in_ Cerenbelis1 cok fazla da tatlı şeyler yemiyorum gebeliğimin başından beri 2 hafta ileride oldugunu söylüyordu doktor gebeliğimin başında da tatlı vs yemiyordum pazartesi test vericem inşallah bakalım
Seyda292 İki hafta ileri geri yapabilir usg ile uyumlu gitmeye bilir dediler bana sıvı fazlalığı şekerden olabilir genetik olabilir canım dr aksi birşey söylemediyse korkma bence