Anonim_kullaniciiiii Ben ne zaman buraya hamileyim diye post atacam ne zaman testim çift olacak ne zaman ne zaman çok yoruldum😭😭
Nilayy95 Anonim_kullaniciiiii inşallah en kısa sürede bu postu atarsın 🙏🏻 allah kalbine göre versin . Aratmasın 🙏🏻
Cansu4401 Anonim_kullaniciiiii canım içini ferah tut benim ablamın 9 sene olmadı aşılama tüp bebek her yolu denediler olmadı doktor hiç umut yok dedi herşeyi bıraktılar şimdi iki tane çocuğu var demem o ki haklısın çok zor ama Rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin inşallah🥰
SuEr_Tu1512 İnşallah Allah’ım sana, bana ve bizim gibi isteyenlere nasip eder🤲İnşallah kucaklarımız en kısa sürede dolar 🤲🥰
MujganisMom Anonim_kullaniciiiii Sizle aynı durumdayım o kadar doldum ki o kadar moralim bozuk ki ne yapacağım bilmiyorum sperm testi kötü çıktı doktor bu değerle doğal yolla gebelik olmaz diyor cuma günü ürolojiye göstereceğim o ne diyecek. Her şey üst üste geliyor çok yoruldum. 😢
Anonim_kullaniciiiii MujganisMom yaaa üzülme elbet Allah bir yol açacak doktorlar öyle dediğine bakma sen Allah isterse olur
MujganisMom Anonim_kullaniciiiii Bazen ümitleniyorum sıkma canını diyorum her şeyin bir zamanı var diyorum. Sonra yaşadıkça yaşıyorum görüyorum her şeyi yine düşünüyorum. Bir buçuk sene olacak dile kolay her ay ümitlendim ama artık ümidim de kalmadı ya herhalde hiçbir zaman anne olamayacağım. O kadar ümidim vardı ki bebeğime ceket şapka ördüm oyuncak kıyafet aldım benimde olacak diye olmayacağından habersiz. Şimdi onların yüzüne bile bakamıyorum cesaretim yok. 😢