Eylul15 2 kere kürtaj oldum canım o yüzden en iyisi kürtaj olman. Kanamalı ve bol ağrılı bir düşük yaşadım eşi içerde kaldığı için mecbur kürtaj oldum, çok net söylüyorum sakın kendin düşmesini bekleme, bu acıya değmez. Heleki ilacın sana yaşattığı ağrı beter bisey. Zaten bebek kaybediyoruz bir de ağrısını çekmek uzun süre yıpratıyor insanı. Kürtajda hiçbir ağrı sızı hissetmeden hatta hastanede bile kalmadan günü tamamlıyorsun.