Fatossaricicek 8 saat evde sancı cektım ondan sonra hastaneye 4 cm acıklıkla gittim yatıs veremem dedi git gwz acılsın dedı 2 saat sonra tekrar gıttım 5 cm olmustu yatıs verdı gece 5 te oglen 1 bucuga kadar sancı cektım herhangı bır yardkm yapmadılar bana ac suzuz bekledım sancılarım doguma yeterlıydı ama boyum kısaumıs dıye ve bebegımın suyunun oldugu kese cok kalınnıs dıye patlamadı ıgneyle ıcerı gırıp patlattılar cok tehlıkelı olmasına ragmen benı sezeryana almadılar mafettıler kestıler yırttılar sonrada enfeksıyonn var dıye oldu dedıler 15 dıkısle sezeryandan daha beyerım yuruyemıyoeum kalkamıyorum 7 ebe dogumumu yaomaya calıstı ama sezeyana almadılar alsalardı cok iyi olurdu mafeoldum bırdaha cocuk dusunmıyorum bu yuzden hakkım helal degıl
Fatossaricicek Fatossaricicek açıklıgımda 10 cm olmasına ragmen dogum olmadı kendılerıellerını katıp cıkartılar patlattılar
crnsydm Çok geçmiş olsun bebeğiniz ve siz inişinizdir umarım . Devlet hastanesinde doğum yaptınız heralde değil mi ?
Ceydaaas1 crnsydm büyük bir ihtimal devlet hastanesidir ben dra devlette doguma siz kendiniz mi giriyorsunuz dedim bana ebeler yaptryor bizde aynı yerde nöbet tutuyoruz sezeryan olursa biz yaptryoruz dedi
Bahar77777 Öncelikle çok geçmiş olsun umarım siz ve bebeğiniz iyisinizdir 🙏🏻 ama bunu burda anlatmasanız normal doğum düşünen anneleri tedirgin ediyor olabilir böyle hikayeleri anlatmasanız burda olurmu çünkü bir çok normal doğum düşünen anne adayları var başta bende olmak üzere bunu okuduktan sonra korktum açıkcası . Çok geçmiş olsun tekrardan.
seyma0661 Bahar77777 bence her iki hikayeyi de dinlemeliyiz yani sezeryana da iyisi kötüsü var normalin de. İki duruma da kendimizi alıştıralım 🥺
Bahar77777 seyma0661 normal sezeryana göre doğum anı çok zor zaten normal doğum sezeryandan daha çok korkutuyor,sezeryanın kötüsünü duysakta o doğuma anında acı çekmiyorsun sonrası zor ama normal doğum öyle değil doğurana kadar acı çekiyorsun bence normal doğum hakkında böyle zorlu hikayeleri görmememiz lazım ya nede olsa zaten normalide korkunç birde böyle olayları okuyunca insan temenniyen korkuyor sezeryan doğurası geliyor🙏🏻
Hdyhdy Bahar77777 iç sesim oldun resmen ben de aşırı korkuyorum okudukça, normal doğum olacak benim de kimisi aşırı kolay geçti diyor tam umutlaniyorum kendimi alistiriyorum sonra okuyunca geri korkuyorum
Helloyaa Bahar77777 Hdyhdy Her yere yazıyorum sezeryan doğum yaptım biraz kendi isteğim biraz çatı sorunundan ve çok güzel geçti 4. Gün ayaktaydim ne iğneyi ne ameliyatı hissettim ağrı da bir buçuk saat anca sürdü ama her şeye rağmen normali denemek isterdim n kadar kolay gecse bile arkadaşlar bebek geleceği zamanı kendi seçsin 5 gün emmedi 5. Gün emdi dedim demek ki daha en azin beş günü varmış ama emmedigi için sütüm azdı mama verdik kolik bebekmis daha çok gaz yaptı bugün 45. Gün hala gaz filan uğraşıyoruz ve ben çok üzülüyorum zamanı gelmeden karından bebeği aldık diye en kötü sanciyi çekersiniz yine sezeryana döner ama en azından o sancıyla sütünüz gelir bebeğiniz emer içi pis seylerle dolu mamaları çocuğa verme ihtimaliniz azalır sevgiler..
Bahar77777 Hdyhdy evet bence iyi olan güzel olan normal doğumları okumalıyız burda kötü geçtiyse anlatmanın manası nedir bilmiyorum doğurcak bir sürü anne adayı var burda okuyup korkacak .
Mrscakir Çok geçmiş olsun yatmanıza engel sadece 1 cm miymiş gerçekten , yazık gerçekten yazık kadınlarda tramvaya sebep oluyorlar bunun vebalini kim ödeyecek. Rabbim bundan sonrası için inşallah gönlünüze göre bebeğinizle bir yaşam sunar size 🤍
Bahar77777 Helloyaa normal doğum anne ile bebek arasındaki çok güzel bir an bence sezeryan öyle değil evet oda korkunç ama ağrılı geçmiyor uyuşturuyolar komple kesip biçiyolar ruhun duymuyor ama normal doğumu tatmak istiyorum açıkcası ama ne yazıkki böyle Hikayeleri okuyunca aşırı korkuyorum tam hazırım normal için diyorum güzel hikayeler okuyorum ama kötü geçen bile anlatıyor arkadaş amaç ne bilmiyorum.