Hilalsny bebeğe 10-15 tane bez, doğum giysisi dışında 3-4 takım, doğum mevsimine göre 2-3 battaniye, kendinize doğumdan sonra giyeceğiniz kıyafet dışında bi yedek bi çıkış kıyafeti, kişisel bakım malzemeleriniz, terlik, lohusa pedi, göğüs kremi bunlar zaten kabin boy valiz kadar eşya yapıyor ilk doğumuma bu şekilde gitmiştim. Bebeğe ekstradan mama, biberon, emzik, süt pompası vs gibi şeyler koyanlar var ama çok gereksiz, hastane de zaten her şey karşılanıyor hele ki pompa aşırı saçma, hastane tipi pompaları görseniz evden getirdiğiniz onun yanında tırt kalıyor zaten😂mesela lohusa pedini de sadece çıkış yapacağım gün kullanmıştım hastanede bolca verdikleri için evden getirdiğime ihtiyacım olmamıştı, ıslak mendil koymuştum ama kullandırmadılar hastane de pamukla sildiriyorlar, onun dışında koyupta kullanmadığım bir şey olmadı çok minimaldi çantam normal doğum yapmıştım bi gece kalıp eve döndük. Ama yine de Her ihtimale karşı siz evde daha detaylı yedeği bol çanta hazırlayıp bulundurabilirsiniz Allah göstermesin aksi durumda siz hastanedeyken evden eşya alınması gerektiğinde direk sizin çantayı alıp çıkabilirler