Deletedmom431 ben dr muayenesinden geldim 2 saat snra basladı.hatta apandis ağrısı sandım acile gittim devlet hast.ağandist degil dedi dr.o gece uyudum gecti.sabah yinede gidelim ddm nst ye bagladı drum dancı cıktı.yatısım yapıldı 24 saat tedavi gördü.ciğer geliştirme iğnesi yapıldı heran doğarsa die.çok sükğr gecti.