Fatnur38 ben de ilk gebeliğimde öyle diyordum hatta test yapmıştım evde 2 si de negatifti diş için gittim kan istediler hamile olduğum çıktı ama Bi daha betama aptal gibi baktırmadım bebeğim 5 haftalıkken düştü 2. Şuan ki hamileliğimde sürekli gittim kan verdim haftada bir giderdim yani düzenli artış mı değil mi? Yukarıda arkadaşta söylemiş zaten kan vermeden kanda gebelik kanıtlanmadan hamile olduğun kesinleşmez. Şuan sistem de hamile olarak görünmüyorsun bile pazartesi mutlaka git kan ver muayene ol