SiriusAb Doktor klomen verdi kullandım ve çatlatma iğnesine gerek yok, iğne yumurtalık kisti oluşturur dedi. Yumurtalık klomen’le kendi kendine çatlıyor mu kızlar? Yoksa baştan mı savdı beni anlamadım.
buse76 SiriusAb ne alaka iğne kiste evet bazı ihtimallerde kiste çeviriyor ama iğne zaten yumurtanın çatlamasını yardımcı oluyor bende klomen kullanmıştım bir ay iğne vermedi yumurta büyümedigi için iğne kist yapma olasılığıni azaltir
Liimon SiriusAb ovitrelle iğne gayet işe yarıyor. İlk aşılamam tuttu. Ama belki dize gerek görmemiştir bu şekilde başlamıştır. Deneyin olmazsa sonraki ay iğne ile denersiniz
SiriusAb Gzde_defne Sağlıklı mı nereden bileceğiz? Bir yöntemi var mı? Bende zaten pcos var diye ilaç verdi
Nurbl SiriusAb o ay yumurtlama zamanı 1 kilo havuç yedim bilmiyorum ama o ay hamile kalmıştım 😄 bence işe yarıyor denemekte fayda var
SiriusAb Liimon Valla vurmadı anlamadım ben de . Kiste dönüşür dedi . Acaba fazla büyüdü de çoktan kist oldu mu acaba , ondan mı vurmadı.
SiriusAb Liimon öyle mi? Ne bileyim ben de herhalde saldı dedim fazla büyüdü diye … çünkü konuşmuştuk iğne falan diye