Kızlar ben yaşadığım yerde bir belge oluyor hastaneye parasız gitmek için,o belgenin vakti bitmiş bazı sorunlardan dolayı yenisi yaptıramıyoruz,doktor bana o belgen yoksa artık gelme dedi,böyle olunca nst bile gidemiycem.Ne zaman suyun,sancın olursa doğum yaptığın hastaneye gidersin dedi.Bende korkuyorum nst olmazsa bebeğime bir şey olursa bende anlamazsam diye korkuyorum.38+3 haftalık olduk