Ceydanurr hiç strese girmeyin ilk süt o kadar önemli ki bebek için onu alan bebeklerin bağışıklığı güçlü oluyor ben sezaryenle doğurdum hastanede damla damla geldi ki hiç gelmeyenler de oluyordu onlar içinde endişe etmemeleri gerektiğini söyledi doktorlar, eve geçince ılık bi duş ve göğüslerde masajla süt çok artıyor