Her devlet aynı mı bilmiyorum ama ben 2 sene önce devlette oğlum doğdu. Eşim ziyaret saatlerinde girip çıktı. Onun haricinde refakatçi kadın kabul ediyorlar
Sezeryan oldum 2 gün kaldım.
Normal doğum olursanız 1 gün kalıyorsunuz
Kafanıza göre çıkış vermezler.
Yanınızda kimse yok ise hastane yönetimi ile konuşup eşinizin kalması için ikna edebilirsiniz