Eğer çok ağır geçiriyorsanız maalesef çaresi yok ilaç kullanıp az da olsa hafifletebilirsiniz. Ben çok ağır geçirdim söylenen ne varsa da yaptım ilaçta kullandım yine de her gün kustum yemek yiyemedşm 5 kilo verdim. 16-17 haftalarda şiddeti biraz azaldı şuna 20+3 oldum hala ilaç kullanıyorum bıraksam tekrar kusuyorum maalesef. herkes aynı yapıda değil tabii umarım kolay atlatabilirsiniz