benimde aynı sorunum var, acelee etmeyin stres yapmayın bende göremedim daha henüz, benim ki 5 haftalık 6 ya giricek pazartesi günü doktora da sali gel dedi bakalım betam 1000 üstü bişey şuan belki artmış olabilir ama beta ile alakası yok 6-7 haftada genellikle kese gözüküyor geç döllenmeden kaynakli veya bünyeden bünyeye değişiyor. strese girmeyin yani