hamcokelek33 Arkadaşlar martta izne ayrılmayı düşünüyoruz memlekete gideceğiz . Kendi aracımızla 3-4 saatlik yolda sıkıntı olur mu, öncesinde kontrolüm var zaten doktoruma danışacağım. 30+2 olduğum gün olacak allah izin verirse