Merhaba hepinize iyi akşamlar kızlar😊
16 aylık bir oğlum var, ikinci çocuğuma 3 aylık hamileyim. Evimiz kira, ben çalışmıyorum, eşim bir restorantda müdürlük yapıyor ama onun üstüne bir araba nede bir ev yok😔 Aylık geçim inanın çok zor oluyor kira desen elektrk fatura çocuk masrafları işin içinden çıkamıyoruz bugün ablamla konuşunca gidip bir sosyal yardım kurumuyla konuş belki erzak yardımı yada çocuk için yardımda bulunurlar dedi ama bilmeden gitmek istemiyorum. Sizlerin yada yakınlarınızın aldığı bir yardım varmı bizde bundan yaratlanabilir miyiz?