Handaaan Merhaba arkadaşlar 16haftalik hamileyim. 2 3 gündür kasık,regl ağrısı gibi karın altinda biraz ağrı var doktoru aradım normal üşütme dikkat et dedi. Dikkat ediyorum aslında ama benim gibi olanlar varmı acaba?
miniminibebek Handaaan bende de var ya 16+0 olduk kasıklarımda özellikle lavabo için çömeldipimde alt karnımda oluyor bide gün içinde vajina kaslarımda oluyor 🥹dün idrar verdim temiz gelmişti neyin ağrısı bu anlamıyor
Handaaan Zg6641 doktora gidince anlayacağım gibi artık. Birkaç gündür böyle olunca bebek büyüyor dur fln da diye düşünüyorum artık. Belki benimkide normaldir ben abartiyorumdur.
yazbebisi_ Zg6641 ben de 19dayım birkaç gündür regl ağrısı gibi geldi, dün endişelenip acile gittim bebiş de iyi çıktı şükür demek rahim büyüyor diye bu his hiç kötü düşünmeyelim