Parinas Zypfhm benimde 40a kadar başlamadı doğumum. Doktor 2 hafta daha beklerim daha beklemem dedi tam 42+0da suyumun gelmesiyle doğum yaptım. İkinci çocuğumda da 37+0 da sıfır sancı yatırdılar suyum da gelmedi fitille suni sancıyla doğum yaptım
Zypfhm Zypfhm ikinci fogum olucak oglumda kendi sancm vardı 38 haftalk doğum yptm kızım gelmk ıstemyo cuma günü 40 hafta 1olcaz suni verıcez dedı hafta içi gelmese
deletedmom43191 Zypfhm güzeldi egzersiz eşliğinde sancı çektiğim için neredeyse hic anlamadım pilates topunda zıpladım sancim gelince yürüyüş yaptım comeldim