Kızlar karın ağrım var ama böyle sanki ishal olursunuz da karnınızda rahatsız edici bir ağrı olursa aynı öyle bi ağrı (ishal falan da değilim) belim de agrımıyor. Neden olabilir aynısını yaşayan var mı. Bugün kontrolüm vardı doktorum harsey yolunda dedi zaten Salı günü sezaryen günü vermişti. Suan bu agrıya çok takıldım