14 şubatta sezeryan günü aldık bebegım makat duruşta olduğu için dua edermısınız Bızde
Elif378 sağlıkla gelsin bebişin . Kolay geçsin inşallah🤲🏻 benim de 23 Şubat sezaryen 39 da
İnsallah sızın de kolay geçer 39 beklemek istemedım 14 şubatta özel bır günde doğsun istedık