Doktorum aradı gebelik şekeri çıkmış dedi dahiliyeye gitcem ama gebelik şekeri olanlar nasıl yol izliyorsunuz ben çok stres yaptım 1.saat tokluk 184 çıktı bu arada bebeğe zararı olcak diye korkuyorum siz neler yapıyorsunuz sıkıntı yaşayan var mı acaba