zyldz90 Kızlar bebeğimin kıyafetlerini yıkamak için siveno deterjan sipariş verdim ama turuncu rengi var ve pek güzel kokmuyor. Normali mi böyle yoksa bozuk mu anlayamadım, daha bebeksi dalin gibi bir koku bekliyordum, bilgisi olan var mı☹️
Neferut zyldz90 bozuk olduğunu sanmıyorum yıkayınca çamaşırda kokusu da kalmıyor zaten bu da bebeği rahatsız etmiyor. Ben çok memnunum sivenodan
Mervecimmm zyldz90 ben siveno kullanıyorum. Farklı çeşitleri var mı bilmiyorum ama benim kullandığım neredeyse hiç kokmuyor rengi de turuncu değil sarı gibi
Yasmncm zyldz90 ben de yeni kullanıyorum gayet yumuşak daha fazla yikadikca nasıl olur bilemiyorum şimdilik memnunum henüz doğum gerceklesmedi
seyma0661 zyldz90 evet ya dalin sabun aldım kıyafetlerinin arasına koydum en azından dolabı güzel koksun 😂
Selendonmez zyldz90 ben de siveno ile yıkadım, ama rengi açık sarı gibi. Kokusu da ilk yıkadığımda çok güzeldi portaal gibi kokuyordu çok sevmiştim ama kurudukça kokusu kalmadı zaten.
Yasmncm seyma0661 o gelince kendi kokusu saracak etrafı sabuna gerek kalmayacak 💓 ilk kizimdan kalanlar mis gibi bebek kokuyo yeni aldiklarimda bı koku yok 😃
Marmadal zyldz90 bebek deterjanlarının kokusuz olması lazım zaten, nefes aldıklarında kokularla rahatsız olmamaları için. Ben özellikle kokusuz olmasına dikkat ediyorum.
ipos Ben de siveno almıştım, bozuk değil hayır ama şöyle bi sıkıntı yaşadım. İsim baskılı kıyafetler almıştım bebeğime ilk yıkamada talimatlara uymama rağmen soldurdu. Sabun içerikli olduğu için bu tarz ürünelede solma yapabiliyomuş
zyldz90 ipos evet bende fark ettim kıyafetlerin içlerinde baskı halinde yazan yazıların bazıları silinmiş bazıları solmuş