Kızlar 33+5 deyiz az önce kontrolden geldim devlet kontrollüyüm gelişimi gayet iyi dedi suy vs vir sorun yok kafası 2 hafta önde gidiyo dedi ama.sorun değil dedi detaylı ultrasonda bişe çikmadi sorun yoktu çok şükür .doktor genetik de olabilir dedi benim.bebekligimde kafam.biraz.buyuk.gozukuyo ama.anlamadim icime.kurt dustu ne yapcam bilmiyorum böyle olan varmı bu durumu yaşayan ne olur dua edin bişe cikmasin 😢😢😢😢