Bino1 Kızlar dün gece bir anda başlayan karnım kaşıntı hala devam ediyor artık kaşımaktan da canım acıdı, gebelik kolestazı mı diyeceğim ama 3 gün önce kam teys lerim yapıldı alt ast güzel çıktı başıma gelen varmı :(
Gamzecebecii Bino1 başından beri oluyor çatlağım hiç yoktu alt kısımlardan catlamaya başlamışım bile canım bol bol nemlendir çok kuruyup gerilince de kaşıntı yapıyor 33+2 yim bende buarada
Mervecimmm Bino1 çatlıyor olabilir. Bildiğim kadarıyla gebelik kolestazında tek bir bölge değil tüm vücut kaşınıyor
tansugl37 Bino1 çatlaktan olabilir. Ama gebelik kolestazı ilk başlarda alt ast yükseltmiyor. Oda olabilir o yüzden bi hekiminize sorun
Bino1 Gamzecebecii fazla fazla nemlendirici yapıyorum ama çok fena ya bakalım doktor gideceğim yarın ne diyecek dayanamıyorum kaşıntıya :(((
Gamzecebecii Bino1 benim o kadar aşırı değil canım yani doktora sor insallah geçicidir düzelir hemen 😌
Bino1 tansugl37 evet doktor ne diyecek bakalım kolestaz olunca bebek erken almak durumunda mı kalıyorlar acnaa :(