Mavi37 kızım şu an 3 aylık ikisini de kullanıyorum kullanım alanları çok farklı bana göre mesela dışarı çıkacağım zaman slinge koyuyorum içinde sıkışık olduğu için rahat uyuyor gidip gelene kadar ama kanguruya koymuş olsam kafası da çok sabitlenmiyor düşüp duruyor o yüzden uyanıkken ev işi yapıcaksam kanguruya ters koyuyorum hem etrafı izliyor hem de ben işimi yapmış oluyorum ya da uyuyacaksa yine slinge koyuyorum iş yaparken de sabit kalmış oluyor slingin içinde uyuyor