Bazılarınız hatırlar belki beni, şuan tam 7+0 hamileyim, dün gece gelen çok az bir lekelenme ile bu sabah doktor kontrolüne gittim doktor ultrasonda kalp atışını göremedi, beni radyolojideki ultrasona gönderdi, radyolojide ultrasonda kalp atışı var dediler. Günde iki kere progestan başladı, daha önce 11. Haftada kaybetmiştim bebeğimi onun da kalbi durmuştu. Bu bebeğim bana mutluluk getirmişti umut getirmişti ama bugün yaşadığım olay beni mahvetti. Yarın kendi doktoruma doçent olana muayeneye gideceğim, bir doktorun günde 100 gebenin bebeğine baktığı bir ultrasonsa benimkinin kalbinin duyulmamış görülmemiş olması normal mi? Bana hiç normal gelmedi. Radyolojideki doktor kalp atışı var dedi ama yüz ifadesi o kadar donuk o kadar sinirliydiki ben orda gözyaşları içinde kalp atışı var mı gördünüz mü diye sorduğumda cevap bile vermesi apar topar kaldırdı beni sıradaki hastayı aldı, ilk muayenemi yapan doktorun sistemine yollamış raporu, o rapora yazmış kalp atımı olan embriyo izlendi diye. Doktor ise düşecekse düşecek yapacak bişey yok bu haftada düşecek olana hiç bir müdahalede bulunamayız dedi. Düşerse buraya gelme ben seni kürtaja da almam dedi ayrıca, oksapar ve aspirin kullandığım için kanamayı durduramazmış, ilçe hastanesi diye. Düşük yaparsan merkeze git dedi bana direkt.
Ne yapacağımı bilmiyorum yarın annemin yanına memlekete gideceğim orada acıbademe gidiyordum o doktoruma muayene olacağım şuan moralim ve umudum sıfır çok kötüyüm. Dua istemek için yazdım.
Ben burda çok dertleştim ilk kaybımda da dertleştim, ikinci gebeliği öğrenip çok sevindiğimde de mutluluğumu paylaştım, şimdi de duanızı istiyorum İsmim esra. İsmimle dua eder misiniz bebeğimi kucağıma alayım sağlıkla.. Edenlerden Allah razı olsun sizinde gönlünüzden ne geçiyorsa rabbim o dileğinizi gerçekleştirsin inşallah.