saturn0908 Kızlar reglim 3 gün geçti ne gebelik ne de adet belirtim yok günde 1 2 defa beyaz akıntım var test yapmak da istemiyorum açıkçası hiç belirtisi olmadan gebe olduğunu öğrenen var mı
Cansu4401 saturn0908 bence ya bi test yap için rahatlasın herkeste aynı olmaya bilir canım yada bi kaç gün daha bekle 🥰
Selinselinselin saturn0908 benimde bugun akıntım beyazdı bu bir belirti mi onceden seffafdı. Hamilelikte beyaz mı oluyor hatırlamıyorum. Benimde bugun adet günü ama test yaptım negatif
Nurellaaaaaaa1212 saturn0908 benimde 3 gün geçti testler negatif beyaz akıntı var ara sıra gelen kasık batması var
minimix saturn0908 regl ve gebelik belirtileri genelde aynı olur adet olacakmış gibi ağrılar vs ama beyaz akıntı bi belirti değil. Bir de şu an test sonuç vermez 2-3gün sonra ancak kanda çıkar
Gencanne06 Akıntının gebelikle alakalı olduğunu düşünmüyorum. 2 sağlıklı bir boş gebelik geçirmiş biri olarak 🫣