Hanımlar 17 haftalık ikiz gebeliğim var. Fazlaca yaşadığım nefes darlığı yüzünden göğüs hastalıkları uzmanına gittim. O da değerimin 840 olduğunu ve riskli olduğunu söyleyerek tıp fakültesine sevk etti. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Aspirinde kullanıyorum.