Busra_y inan endişelerinde vs haklısın hepimiz süphelerle yaklaşıyoruz her duruma ama normal kasık agrıları sancılar hele üşütttüysen yoğun akıntı + vajinal batması rahimde adet sancısna benzer sancı cok oluyor . Karnım çok ağrıyordu apandisitim patladı sanmıştım o derece gaz sıkışması çok oluyor o haftalardan itibaren kanaman olmadığı sürece bebeginin hareketsiz kaldigini hissetmedigin sürece kendine stres yapma