sedasalman cauuv1 ben verdim kaç defa geç de gelmedi gayet memnun kalmıştım belki indirim döneminde yaşamışlardır gecikmeyi
cauuv1 sedasalman tmm cok tesekkürler bende şimdi bisey alıcam da sepette de indirim var uyguna geliyo kacırmıyım dedim
dilaradoyan cauuv1 her zaman yapıyorum zaten kurumsal bi marka olduğu için muhatap bulursunuz her zaman
Kocamanailem_ cauuv1 evet App storeden indirmiştim. Hatta şimdi bile sipariş oluşturdum. Hızlı geliyor