Aeell
Zczc benim de dün gece sancılarım durmadı ve bebeğim 27+2’de 950 gram olarak dünyaya geldi. Çok uzun bir yolumuz var biliyorum. İlk yanına girip görmek bile çok zordu. Allah evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah. Hepimiz sağlıkla kucağımıza aldığımız günleri görelim. O kadar çok ağlayasım geliyor ki artık bebeğim için daha güçlü olmalıyım diye kendimi zorluyorum. Her annenin hikayesi umut artık bana