Merhaba hanımlar bebeğim 26 aylık oldu çok şükür ama hareketlerini daha fazla hissetmem gerekirken çok az hissediyorum muhasebeci olarak çalışıyorum günümün çoğu oturarak geçiyor yoğun tempolu bir çalışma şeklimde yok geçen hafta hatta doktora da gittim bu konuda doktor izleyelim dedi önümüzde ki hafta da tekrar gideceğim doktora sizde böyle bir durum yaşayan var mı çok canın sıkılıyor böyle olunca da 😖😖