SeverBurcu amin inşallah benim çok sık agrilarim olmaya basladi bakalım korkuyum da cubku daha erken , doktorum hiç birsey yapma uzan diyor oda mumkun değil Bi oğlum var 2 yasinda olucak ev isi yemek ekmek , uzanma mumkun değil , pinpirikliyim de ev daginik olsun istemiyorum hep temiz olsun. Istiyorum, sanirim bn çok ayak. Duruyorum o yüzden qgrilarim oluyur