ayseayseaysee Kızlar yarın 24 saatlik idrar testi için biriktirme yapacağım. Bildiğiniz 5 litrelik bidona mı biriktireceğim, aranızda bu testi veren varsa nasıl yol izlediniz anlatır mısınız?
imermerii ayseayseaysee merhabalar bildiğiniz 5ltlik su şişesine mi yaptınız yoksa size bir kap verdiler mi
ayseayseaysee Canpamu günün ilk idrarını içine eklemeyeceğim ama teslim edeceğim günün ilk idrarını şişeye ekleyeceğim doğru mu anlamışım peki
imermerii ayseayseaysee öyle kabul ettiler dimi bende hastaneye gideceğim sonucu doktoruma göstermeye ama muhtemelen 24 saatlik idrar isteyecek. Gitmeden 24 saatlik idrarı hazırlayıp götürmek istiyorum da o yüzden sordum :)