Ecmmm ben de burada bir bekleyeyim, doğum için o hastane de aklımda. Bir arkadaşım geçen sene orada doğum yaptı, süslemeye falan izin veriliyor. Tek sorun kendi doktoru doğuma gelmemişti, gece anlık doğum başlayınca doktoru gelmemiş başka bir doktor yönetmiş o anı. Bilmiyorum hepsi öyle midir ?