nuran34 merhabalar bende de gebelik şekeri var, sorduğunuz şeyleri ben de merak ediyorum 33+4 üm bugün en son 2 hafta önce 2350 gr çıkmıştı bebeğim. Gebelik şekeri olan arkadaşım 37+1 de suyunun gelmesi üzerine gitti hemen sezaryenle aldılar 3600 gr doğdu bebek. Bana da sanki kilolu olunca erken gelmek isteyecekmiş gibi bi his doğuyo içime 🤭