Edizhr elalara bende bugün gittim kalp atışını duyduk çok şükür 7 haftalık dedi ama ultrason görüntüsü vermedi simdi tam net belli değil diye erkek hissettim canım
ikincibezelyeayak elalara Erkek gibi, hem kesesi erkek gibi Hemde karından usg ise solda duruyor bu demek oluyorki kesenin sağında duruyor yani erkek. Buradan bir şeyler öğrendik 😅 ramzi teorisine göre bu . Allah bilir
Aslaninannesi_ elalara benim ultrasonumda böyle aynı hafta aynı günde bebek sağda oğlum olacak senin bebek te solda ondan dedim 😀
elalara ikincibezelyeayak 1 ay sonra fetal dna testi vereceğim. En net o zaman öğreneceğim artık. 🤷🏻♀️
ikincibezelyeayak elalara Özel bir sebebi var mı ? Yoksa sadece cinsiyet için mi ? Merak ettim cevaplamazsanız saygı duyarım
elalara gizzzy35 Hadi hayırlısı bakalım. 🥰 ilk bebeğim olacağı için iki duyguyu da çok merak ediyorum ve tatmak istiyorum. Haber veririm 😊
elalara ikincibezelyeayak Yok hayır rutin kontrol için fetal dna seçtik. Diğer tarama testlerinde yanılma payı var ve anneyi boş yere strese sokuyor dediler. Direkt doğruluk payı en yüksek olanı tercih ettik. %99,7 doğruluk payı varmış.
ikincibezelyeayak Sla52 Siz neye bakarak dediniz acaba ? Bende 2. Gebelik 2. Oğlum geliyor gibi hissediyorum. Size usg görüntüsü atsam ?