Mel-da3 Kızlar merhaba gecen hafta persembe betam 57di. Bugun tekrar ölçtürdüm 2651 çıktı. 2 güne bir artışa göre cok yüksem geldi. Sizce de öyle mi? Bir de dün kese görmek için özele gitmiştim anca vajinal ultrasondan biraz görebildilk
Loveis Mel-da3 Arada bir hafta var canım bence normal yükselmiş. Herkesin hormonu aynı düzeyde yükselmez. Seninki hızlı çıkıyor demek ki. Benimde böyle yüksek çıkıyor.
Rapunzelll6333 MasaAllahhh cnm bende geçen hafta çarşamba günü kan verdim 35 çıktı dün yine verdim 454 çıktı 🤗🤗sizin çok yuksek cikmisss ❤️❤️